Jeg føler, at jeg er begyndt at miste min bedste veninde
Hey girltalk i det seneste føler jeg at jeg er begyndt at miste min bedste veninde
altså en fra min klasse er begyndt at lege og have legeaftaler med min bedste veninde og nu leger mig og min veninde ikke så meget sammen mere og når vi leger sammen skal hende den anden også ALTID være med og så føler jeg mig ensom. den anden dag skrev jeg til hende om at vi stadig er bedste venner og så skrev hun ja hvorfor og så skriv jeg at jeg troede at hun var venner med hende den anden men så skrev hun nej og så næste dag sagde hun til mig foran hende der den anden.hvad var det du skrev til mig igår og så sagde jeg ik noget og så sagde hun at hende der den anden allerade vist det !!! og det var åbenbart fordi de spillede sammen imens de delt skærm så hende der den anden så hvad vi skrev og nu er det så pinligt
Men hjælp hvordan får jeg hende tilbage jeg ved godt at hun selv bestemmer hvem hun skal lege med men altså det gøre mig bare så ked af det (håber i kan hjælpe)

GirlTalks svar
Hej Lulu <3
Først og fremmest vil jeg sige mange tak, fordi du skrev ind til GirlTalk og har delt dine tanker <3 Det er virkelig sejt!
Du skriver, at du føler, du er begyndt at miste din veninde. Det er en rigtig svær følelse, og jeg kan godt forstå, at du bliver ked af det. Jeg sender dig en kæmpe krammer <3 Det er aldrig sjovt, hvis ens bedste veninde begynder at bruge tid med en anden.
Jeg synes også, det er sejt, at du skrev til hende den anden dag. Jeg forstår godt, at det føltes pinligt, at hun sagde det foran den anden pige. Men det er vigtigt for mig at sige, at du ikke har gjort noget forkert <3
En ide kunne være at sige til hende, at du savner dengang, hvor det bare var jer to, der lavede noget sammen <3 Det er helt okay at ønske, at I nogle gange er sammen uden andre.
Hvis du har mod på det, kan det også være en ide at være sammen med nogle af de andre i klassen. Så det ikke kun føles som om, at det hele afhænger af hende. Du fortjener at have flere, du kan være tryg sammen med <3
Jeg håber, du kan bruge mit svar til noget <3 Du er altid velkommen til at skrive ind igen, og ellers er der også GirlTalks chatrådgivning.
Husk, du er altid god nok <3
Stort knus fra Anna