Jeg har et crush, og jeg ved ikke, om han kan lide mig, eller hvad jeg skal gøre
Hej jeg har et crush og jeg hved ikke og han kan lide mig hvad skal jeg gøre.
Han har været men bedste ven siden børnehaven.
Håber i har en ide til hvad jeg skal gøre.
Knus fra Una 💗🌼✨😊

GirlTalks svar
Kære Una <3
Tusind tak for dit brev! Hvor er det sejt af dig at skrive herind ind til os. Jeg vil prøve at svare på dit brev, så godt jeg kan <3
Det er helt normalt at blive forvirret, når man har følelser for sin bedste ven — især en man har kendt siden børnehaven <3
Der er ikke nogen sikker måde at vide, om han kan lide dig, uden at han selv siger det. Men du kan prøve at lægge mærke til små ting: søger han dig meget, virker han glad for at være sammen med dig, eller gør han lidt ekstra for at være tæt på dig?
Hvis du tør, kan du også begynde meget forsigtigt at vise lidt mere, at du godt kan lide ham - f.eks. ved at være ekstra sød, skrive lidt mere eller foreslå at være sammen uden for skolen. Så kan du se, hvordan han reagerer <3
Og hvis du en dag får mod på det, kan du også fortælle ham det stille og roligt. Det kan føles mega skræmmende, men nogle gange er ærlighed den eneste måde at finde ud af det på!
Uanset hvad han føler, så er der ikke noget galt med dig! <3 Det handler bare om følelser, der kan være lidt svære at finde ud af.
Husk, at du altid er velkommen til at skrive ind igen eller kontakte GirlTalks chatrådgivning, hvis du har behov for at snakke mere om det eller om noget andet <3
Kæmpe kram fra Julie <3