Pige med et chrush, 11 år
28. april 2026
Jeg har fundet ud af, at mit crush har et crush på en anden
Hej😊 jeg har fundet ud af at mit chrush har et chrush pĂ„ en anden😔 jeg ved ikke helt hvad jeg skal gĂžre for jeg kan virkelig godt lide ham. Kh Pige med et chrush

GirlTalks svar
KĂŠre sĂžde dig <3
Tusind tak for dit brev! Jeg er helt sikker pÄ, at der er rigtig mange, der har prÞvet at opleve det samme som dig <3 Jeg vil prÞve at svare pÄ dit brev, sÄ godt jeg kan <3
Åh, jeg fĂ„r helt ondt i maven, nĂ„r jeg lĂŠser dit brev! Det kan gĂžre rigtig ondt, nĂ„r man finder ud af, at ens crush har et crush pĂ„ en anden - og isĂŠr hvis man selv har stĂŠrke fĂžlelser for personen <3 Husk, at det er helt normalt at blive ked af det og mĂ„ske ogsĂ„ lidt forvirret.
Det vigtigste lige nu er at huske pÄ, at dine fÞlelser er Êgte og betyder noget! <3 Dog kan du desvÊrre ikke styre, hvem han kan lide.
Jeg tĂŠnker lidt, at du har to muligheder:
Du kan vĂŠlge at fortĂŠlle ham, hvordan du har det (hvis du tĂžr), sĂ„ du ikke gĂ„r og tĂŠnker “hvad nu hvis”. Eller ogsĂ„ kan du give dig selv lidt afstand og prĂžve at komme videre, selvom det er svĂŠrt!
Husk, at hvis han har et crush pĂ„ en anden, sĂ„ er det ikke fordi, der er noget galt med dig – nogle gange passer fĂžlelser bare ikke sammen pĂ„ samme tid. Og det siger intet om, hvor dejlig du er!<3
Jeg hĂ„ber, at du kan bruge mit svar til noget <3 Du er altid velkommen til at skrive ind igen eller kontakte GirlTalks chatrĂ„dgivning, hvis du har behov for at snakke mere om det eller om noget andet <3
KĂŠmpe kram fra Julie <3