Jeg føler ikke at jeg har nogle at stole på og at mine forældre hele tiden skændes
Hej girltalk
Jeg har nogle ret store venner og familie problemer og familie problemer.
jeg føler ikke at jeg har nogle at stole på og at mine forældre hele tiden skændes.
Mine vendiner er hele tiden sure på mig og siger at jeg ikke kan styre mig,om jeg ikke kan blive lidt gladere osv.
og nu er jeg bange for at der er noget galt med mig.
jeg håber at i kan hjælpe med et af jeres egne breve.

GirlTalks svar
Kære Esth❤️
Mange tak fordi du har haft lyst og mod til at skrive ind til vores brevkasse og for at dele dine tanker med mig. Hvor er du bare mega sej! Her hos GirlTalk kan vi snakke om alt. Mange andre piger derude sidder med de samme tanker som dig, og kan igennem dit brev også få besvaret nogle af deres spørgsmål, så det er bare mega sejt at du har haft lyst til at skrive ind til os.❤️
Jeg vil først gerne sige at du fortjener et stort kram. Så her er et digitalt kram til dig ❤️
Det at ens forældre skændes kan give en stor utryghed i ens hjem, som ellers skal fungere som den trygge base. Du skriver du ikke har nogen som du stoler på, men har du måske en lærer som du kan snakke med omkring disse ting? Det kunne være at de kunne hjælpe dig med at komme til en psykolog eller lignende. Det lyder til at du ville have gavn af at have en voksen du kan snakke med om hvad der sker inde i dig, og rundt omkring i dit liv. Det kunne være at vores gruppeforløb EmpowR, kunne være relevant for dig at deltage i?
Jeg kan godt forstå at det ikke føles rart at være sammen med dine venner hvis det føles som at de er sure og negative omkring dig. Jeg ved det kan være svært, men måske du skulle snakke med dem, og åbne op for hvorfor du kan have det svært ved at være glad?
Det kunne også være du kunne have lyst til at begynde til en fritidsaktivitet hvor du kan få opbygget nye fællesskaber og nye venner udenfor skolen?
Du er ikke forkert, og der er intet galt med dig, du er præcis som du skal være. Det lyder dog til at du har det svært lige nu, og livet måske gør lidt ondt, men dette betyder ikke at der er noget galt med dig. Husk at du altid er værdifuld og god nok som du er ❤️
Jeg håber du kan bruge mit svar til at hjælpe dig på rette vej. Hvis det stadig fylder meget i dine tanker, og du har brug for at snakke mere om det eller har flere spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til vores chatrådgivning. Der sidder unge kvinder klar til at chatte med dig hver aften.❤️
Kæmpe kram fra Michelle ❤️