Jeg ved bare ikke, om jeg skal slå op med ham eller ej
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre Jeg føler a min kæreste ikke rigtig gider mig og er ligeglad med hvad jeg siger og skriver og gør jeg ved bare ikke om jeg skal slå op med ham eller ej
Kan i hjælpe mig?

GirlTalks svar
Hej Asta<3
Tusinde tak fordi du skriver ind til os - det er vi meget beæret over og glade for forhåbentlig, at kunne hjælpe dig!
Det lyder som en rigtig øv situation, du står i, og jeg forstår rigtig godt din frustration! Det er aldrig rart, at føle nogen er ligeglade med én, eller hvad man siger og gør - og især ikke fra ens kæreste.
Jeg tænkte på, om det måske kunne være en ide, at du tager en snak med ham og fortæller ham, hvordan du har det, og hvad du føler. På den måde italesætter du dine følelser overfor ham, så han ved det. Det kunne eventuelt få ham til at tænke over det og være mere opmærksom på dig, det du siger og gør.
Samtidig overvejede jeg også, om du har tænkt på, om der måske er noget det påvirker ham og hans tanker derfor er et andet sted. Det kan være der er sket noget i hans liv eller for ham, som har gjort, at hans tanker og opmærksomhed måske er et andet sted?
Til sidst ville jeg blot nævne, at jeg bestemt ikke synes du skal slå op med ham uden at have fået talt det igennem med ham - det kan oftest hjælpe en hel del af tale om tingene! <3
Jeg håber nogle af disse råd kan hjælpe dig og jeres forhold!
Kæmpe knus fra Emma <33