Vi har desværre slået op for sådan en måned siden, og jeg føler at jeg mangler den sex, vi havde
Kære Girltalk
Jeg har haft en kæreste i omkring et år. Og vi plejede at have sex omkring hver anden dag. Vi har desværre slået op for sådan en måned siden. Og jeg føler at jeg mangler den sex vi havde. Og jeg vil meget gerne begynde at onanere, men jeg har ikke nogle penge overhovedet og hvis jeg har så opdager mine forældre det. Har i nogle tips til andre ting jeg kan gøre med min krop for at tilfrestille den? Eller noget andet jeg kan gøre?
Kh Anemone

GirlTalks svar
Kære dig <3
Tusind tak fordi du har valgt at skrive herind, det er vi meget beæret over <3
Hvor lyder det så dejligt for, at du har haft en kæreste, som du har haft lyst til at være intim med - det er jeg glad for på dine vegne <3 Men hvor er jeg ærgelig over, at I har slået op, jeg sender dig et stort kram <3
Jeg kan godt forstå dit behov for at finde ud af, hvordan du skal onanere - især når du føler, at du mangler den sex I havde <3 Onani er meget individuelt i den forstand, at man kan gøre det på mange forskellige måder, og det egentlig "bare" handler om at udforske sin krop og dens signaler <3 Jeg vil lige hurtigt linke til vores egen side omkring netop dette emne, "Hvordan onanerer man?" , så kan du læse lidt mere om det, hvis du har brug for det <3
Det kræver slet ikke nogen penge for at starte med at onanere, man kan bare bruge sine fingre. Og for mange, så er det ofte det som fungerer bedst. Det er rigtigt, at man godt kan lave tilkøb i form af fx sexlegetøj, men det er slet ikke nødvendigt <3 Ens fingre kan være fjerlette, og derfor fungerer de, for de fleste super godt til at skabe den nydelse og fornemmelse man ønsker.
Jeg tænker, at du måske har udforsket din krop sammen med din tidligere kæreste, og derfor kender lidt til, hvad der er godt for dig, og hvilke punkter i fx skeden som er gode <3 Men ofte kan det faktisk være en helt anden ting at skulle udforske kroppen selv. Følsomme punkter på kroppen kan fx være ens bryster, hals, inderlår, klitoris (hvor de fleste får en orgasme ved at køre på) og ens skedeåbning. Prøv at køre dine fingre her, og giv dig selv tid og plads til at prøve det af - du har ikke travlt <3 Husk, at det er noget af det mest almindelige at prøve at onanere. Og husk på, at det faktisk er meeeeget normalt, at rigtig mange ikke kan give sig selv en orgasme - så hvis det ikke "lykkedes" for dig, så er der slet ikke noget galt med det, og det er ikke en garanti for, at det ikke kan lykkedes i fremtiden <3
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar til noget, og at du finder noget der fungerer for dig <3 Hvis du får brug for os igen, så er du altid velkommen til at skrive ind igen <3 Du kan både kontakte os i vores chatrådgivning eller igen her i brevkassen. Vi vil rigtig gerne lytte og give råd <3
Kæmpe kram, Mille <3