Jeg fik sådan lyst til at røre ved hendes bryster men gjorde det jo ikke..
Jeg har en god veninde og spurgte om jeg ikke kom over i lørdags. Hun var alene hjemme og så kunne vi sole i haven for det var sygt godt vejr. Det gjorde vi så og hun spurgte så om vi ikke skulle sole topløse for det var en lukket have og der ingen der kunne kigge ind. Jeg var lidt genert ved det men det var jo også lidt spændene og jeg ville jo også godt have så meget sol som muligt så jeg sagde ja. Min veninde har store bryster der strutter og de er meget flotte. Jeg kunne ikke la vær og kigge på dem da vi solede og jeg tænkte om jeg skulle sige noget pænt om dem men turde ikke rigtigt. Min veninde lagde godt mærke til at jeg kiggede men hun smilte bare og struttede sådan lidt extra med dem. Jeg fik sådan lyst til at røre ved hendes bryster men gjorde det jo ikke og turde ikke snakke med hende om det. Jeg har tænkt meget over hvorfor jeg fik de føleser og om det siger noget om mig? Skulle jeg snakke med min veninde om det? Jeg tænker en del på det.

GirlTalks svar
Hej Sunny Girl,
Tak for at dele dine tanker og sætte ord på dine følelser og tanker, det er mega sejt og stærkt gået. Først og fremmest vil jeg gerne starte med at sige, at du beskriver din veninde på så fin en måde og dine tanker og følelser er helt normale. Du må endelig ikke tænke, at der er noget galt med dig! <3
Det lyder som om, at dig og din veninde har en dejligt og fortroligt venskab, og hvor er det dejligt at høre, at i kan sole topløse sammen og hygge jer i solen. Det, du oplever er helt normalt - for når man er tæt med en veninde, så kan grænser nogengange føles lidt flydende og kroppen og nysgerrighed kan spille en stor rolle i sådan en relation. Det betyder nødvendigvis ikke, at det behøver at sige så meget om dig, eller at du skal "puttes i en bestemt boks" <3
Du skriver, at du fik lyst til at røre ved din venindes bryster, men ikke gjorde det, eller turde sige det til hende. Det er helt forståeligt og det er helt naturligt, at det kan være svært at vide, hvad man skal stille op med sådanne følelser. Især hvis man ikke helt ved, hvad de betyder endnu.
Jeg synes du skal snakke med din veninde om det, hvis du føler dig tryg i det. Du behøver ikke fortælle hende alt, eller overhovedet dele det, hvis du er i tvivl - for det er også helt okay at have nogle tanker for sig selv! <3 Men jeg synes, at hvis det bliver ved med at fylde meget i dine tanker, at du skal fortælle hende, hvordan du oplevede situationen og dagen med hende. Det vigtigste er, at du mærker efter, hvad der føles rigtigt for dig.
Du og dine følelser er helt normale og det er helt naturligt, det du oplever! Det er helt okay og sundt at være nysgerrig og undersøgende.
Jeg synes du er mega sej, fordi du sætter ord på noget, der kan være svært at tale om <3
Kæmpe kram fra Cille