Sol-pigen, 15 år
17. marts 2025
Selvom han gør alt, hvad han kan for at tænde mig nok til, at der er plads til ham, så gør det virkelig nas
Hej girltalkđŸ„°
Jeg har vÊret sammen med min kÊreste i snart 5 mÄneder, og vi er begyndt at vÊre intime pÄ det sidste. Vi har forsÞgt at have samleje flere gange nu, men det kan seriÞst ik lade sig gÞre. Selvom han gÞr alt hvad han kan for at tÊnde mig nok til, at der er plads til ham, sÄ gÞr det virkelig nas, fordi jeg er for stram.
Hans pik er en god sjat stÞrre en gennemsnittet, sÄ jeg fik Êrligt ogsÄ lidt et chok da jeg sÄ ham nÞgen fÞrste gang. Jeg fik lidt tanken om at det aldrig kommer til at kunne lade sig gÞre at fÄ ham op i mig.
Sidste gang vi var sammen kom han et par cm ind, men heller ik lĂŠngere end det. Det er sygt frustrerende, da jeg virkelig gerne vil have det til at lykkes.
Vi er dog super gode til at snakke om sex og alt det indebÊrer, sÄ jeg burde mÄske bare tage det op med ham?
Jeg ved det seriĂžst ik...
Knus💕

GirlTalks svar
KĂŠre sol-pigen,
vi er meget beĂŠret over, at du har valgt at skrive netop herind - og jeg vil gĂžre mit absolut bedste for at give dig et svar, som du kan bruge <3 Hvor er det sejt af dig, at du har skrevet herind, og jeg tĂŠnker, at der kan stĂ„ mange i samme situation som dig, og ikke ved hvad de skal gĂžre, sĂ„ jeg tĂŠnker, at der er flere som kan fĂ„ gavn af dit brev <3
Som det fĂžrste vil jeg gerne sige, at det lyder helt fantastisk for dig og din kĂŠreste, at I er kommet til et punkt, hvor I har lyst til at vĂŠre intime sammen, det mĂ„ vĂŠre spĂŠndende og dejligt <3 Og hvor er det dejligt, at I er sĂ„ gode til at snakke om sex og hvad det indebĂŠrer - det er ofte en vigtig del i et forhold <3
Jeg kan virkelig godt forstĂ„, at det er sĂ„ frustrerende, at det bare ikke fungerer for jer. Hvor ville det ogsĂ„ have vĂŠret skĂžnt, at det bare fungerede i fĂžrste forsĂžg - men I kan mĂ„ske se pĂ„ det som en mulighed for at udforske hinandens kroppe lidt mere pĂ„, mens I finder en lĂžsning pĂ„ jeres problem? <3
Du nÊvner selv, at det kunne vÊre, at du skulle snakke med din kÊreste om problemet, og det synes jeg lyder som en super god ide <3 Ofte sÄ kommer der mere ud af det, end at man selv gÄr og spekulerer <3 Det kan vÊre, at I sammen kan komme frem til, hvad I kan prÞve af, eller om der mÄske er noget I jeres tanker som gÞr, at det ikke lykkedes <3 Der er uhÞrt mange grunde til, at man kan opleve at der ikke er plads nok, nÄr man vil prÞve at have sex; mÄske du spÊnder op uden at registrere det, eller mÄske I skal prÞve nogle andre stillinger, mÄske du ikke er vÄd nok og derfor skal varmes mere op inden, eller mÄske din kÊreste skal prÞve noget andet? <3 Der er sÄ meget forskelligt at prÞve, sÄ det gÊlder bare om at finde det som fÞles rigtigt for jer <3
Jeg hĂ„ber, at du fĂ„r snakket med din kĂŠreste og, at I sammen finder en lĂžsning og, at det dermed kommer til at lykkedes for jer <3
Du er altid velkommen til at skrive ind igen <3 Du kan bÄde kontakte os i vores chatrÄdgivning eller her i brevkassen. Vi vil rigtig gerne lytte og give gode rÄd <3
KĂŠmpe kram, Mille <3