Jeg har følelser for en dreng. Har han det også for mig?
hej Girltalk. jeg har nogen følser for den her dreng han ser sød ud og jeg har tænkt at sige det til han men jeg er meget bange at sige det fordi jeg har haft følsen af at blevet lavet sjov af og det er ikke sjovt, nogen gange siger jeg ham kigge på mig og så væk , jeg har snakket med ham for, ikke meget men jeg elsker ham stadigvæk meget ! <3
please hjælp mig med nogen tips hvis der kan være et sign med at han måske kan lide mig tilbage !! <3

GirlTalks svar
Kære smukke <3
Tusind tak for dit brev. Det er virkelig sejt af dig, at du tør skrive her om dine følelser! Det lyder som om, du rigtig godt kan lide den her dreng, og det er helt normalt at have det sådan.
Det kan være svært at sige til nogen, at man kan lide dem, især hvis man er bange for at blive lavet sjov med. Men det du føler er helt okay og rigtig fint. Du skriver, at du nogle gange ser ham kigge på dig. Det kan sagtens betyde, at han også har lagt mærke til dig, men det kan være svært at vide, hvad den anden tænker.
Det er helt okay at tage det stille og roligt, søde dig. Det er bedst, at du føler dig helt klar, før du siger det til ham. Et godt tip vil være at begynde at snakke mere med ham og måske blive venner. Men du skal gøre lige, hvad du har lyst til. Så længe du følger din mavefornemmelse og ved, at det er helt normalt og rigtig godt at have følelser for en anden, så skal alt nok gå <3
Husk: Vi synes, du er mega sej her hos GirlTalk, fordi du tør skrive til os. Du er rigtig modig, og dine følelser er helt rigtige! Jeg hepper på dig <3
Mange kram,
Nicoline <3