Jeg onanere med min pude, og tror min mor har opdaget det
Når jeg kommer hjem fra skole har jeg gerne lidt tid for mig selv inden min mor kommer hjem fra arbejde. Jeg skifter normalt tøj til noget lidt mere comfy og når jeg alligevel er uden bukser rider jeg gerne lige min hovedpude på sengen. Det tager jo ikke lang tid så får jeg det dejligt og kan slappe af i kroppen og komme igang med lektier eller hvad jeg nu skal. Men nu har jeg opdaget at min mor lægger oftere mit pudebetræk til vask. Før jeg begyndte på det her skiftede hun altid dynebetræk og pudebetræk samtidig, nu skifter hun tit mit pudebetræk. Jeg er sikker på at det er fordi hun har lagt mærke til at der kommer skjolder på min pude, det gør der jo når jeg rider, altså fra saften dernede. Jeg er monsterflov over det for det betyder jo at hun ved jeg rider min pude (måske kan det også lugtes). Jeg er bare så pinlig over det, hun skulle jo ikke vide det og måske har hun også fortalt det til min far. Skal jeg holde op at ride (det er bare den måde der funker bedst for mig) eller skal jeg bare lade som ingenting? Min mor siger ikke noget, hun skifter bare pudebetræk.

GirlTalks svar
Kære dig<3
Først og fremmest vil jeg sige, at det er mega fedt at du udforsker din krop - det skal du endelig bare blive ved med! Og jeg er sikker på, at der sidder mange piger som kan spejle sig i det<3 Det lyder som om, at du har fundet noget som fungerer godt for dig og som er dejligt - og det er jo bare skønt<3
Jeg forstår godt, at det kan virke pinligt og skamfuldt - men det er SÅ normalt, og slet ikke noget du skal være pinlig over! Derfor forstår jeg selvfølgelig godt at det ikke nødvendigvis er det man drømmer mest om at ens forældre skal finde ud af<3
Men ud fra det du skriver, tyder det måske på at din mor godt ved hvad der foregår eller i hvert fald har opdaget noget som gør, at hun skifter dit pudebetræk. Hvis det er en samtale du har mod på at tage med din mor, så kunne du jo prøve at spørge hende hvorfor hun skifter det så ofte<3 Og hvis det ikke er en snak du har lyst til at tage, så tænker jeg også at det er helt okay at lader som ingenting<3
Og jeg tænker sagtens at du kan fortsætte med det du gør, det handler måske mere om at finde en måde så du måske ikke behøver at få skiftet pudebetræk så tit<3 Det er lidt svært at tyde, men måske du kunne prøve at gøre det med undertøj på, eller måske beholde lidt tøj på, og se om det stadig kan give en dejlig følelse<3 Det er måske heller ikke så rart, at sove med en beskidt hovedpude, så det kunne også være, at du skulle undersøge om der var noget andet du kunne bruge i stedet?<3 Det kunne også være, at du fremover selv vil skifte dit sengetøj, og selv vurderer, hvornår du synes det skal skiftes?
Det kunne måske også være en mulighed for at udforske dig selv og din krop endnu mere<3
Jeg håber du kunne bruge mit svar til noget, og uanset hvad er du altid velkommen til at skrive ind til girltalks chatrådgivning<3
Knus Emilie