Jeg skulle måske have gjort noget for ham, men jeg følte mig ikke klar
Jeg har været ude for en meget akavet situation. Jeg ser en dreng jeg er meget glad for for han er megasød. Den anden dag skulle jeg lige omkring ham for at aflevere en trøje jeg havde lånt af ham fordi jeg frøs da vi stod og så fodbold. Det endte med at vi stod og kyssede på hans værelse og jeg blev lidt varm! Han havde fodboldshorts på og jeg stod og pjattede mens vi kyssede og hev lidt i dem og han hev også selv lidt i den og pludslig poppede hans pik op fordi hans shorts var nede. Det var totalt akavet og vi stod bare der og han strittede med sin stive pik. Jeg tænkte at det nok blev forventet i sådan en situation at jeg skulle gøre noget fordi den var fri og strittede. Enten med hånden eller med munden. Men jeg følte mig bare ikke klar til det så jeg sagde bare dumt nåmen jeg må nok til og hjemad. Han må følt sig totalt ydmyget og stod bare der og prøvede at hive hans shorts op og få pikken indenbords. Vi har ikke snakket om det siden, for det tænker jeg er helt umuligt, det er bare for pinligt. Det hele er blevet meget akavet. Ved godt det var dels min egen skyld fordi jeg pjattede og hev i hans shorts. Jeg skulle måske have gjort noget for ham men følte mig ikke helt klar. Hvad gør jeg? Skal man finde en lille positiv ting er det måske at jeg har set hans pik i stiv tilstand. Jeg tænker på det og kan måske bruge det senere til at være forberedt. Jeg er lidt glad for jeg så den for føler godt jeg kan bruge det men jeg er ked af den sygt umulige situation vi havnede i. Det var jo også synd for ham. Can you help?

GirlTalks svar
Kære du,
Tak for dit brev, og tak for at sætte ord og tanker på den situation, du beskriver her. Det er super modigt og virkelig stærkt at reflektere over en situation, som måske har føltes lidt akavet i momentet. Sejt <3
Det lyder først og fremmest rigtig dejligt, at du ses med én, som giver dig de følelser, du beskriver her. Det lyder som om, du er rigtig glad for ham, og han gør dig varm indeni. Det er jeg glad for at høre, for det lyder skønt <3 Det er meget normalt, at man i en startfase af en forelskelse pjatter og hygger sig med ting, som også er super intime, men på sin vis også nye og knap så velkendte endnu. Det at være intim med én er helt naturligt, men det er, som du skriver, også noget man skal være klar til og måske også "lære lidt at kende" først. Jeg synes faktisk, det er ret sejt, at du har nået at mærke efter - og at du ikke har følt dig klar, og dermed heller ikke handlet mere i situationen. Det er en vigtig ting at kunne mærke efter, og det er også noget som mange har helt vildt svært ved. Så kæmpe ros til dig for rent faktisk at gå med det, der føltes rigtigt for dig!
Jeg er helt med på, at den form for "grænsesætning" kan føles lidt akavet, og i virkeligheden også sårbar, fordi i begge har stået i en situation, hvor i har været blottede og sårbare overfor hinanden. Jeg forstår godt, at det kan føles lidt pinligt og grænseoverskridende at tage den snak med ham, men jeg synes bestemt ikke, at der er noget forkert i at bringe situationen op og måske forsikre ham om, at han ikke behøver at føle sig ydmyget overfor dig. Det vil være en virkelig fin anerkendelse at give ham, og måske vil det faktisk bare styrke jeres relation og tillid til hinanden <3
Jeg synes klart du kan tage noget positivt ud af situationen her - den ene ting er, at du måske er en smule forberedt til den dag, du er klar til at være mere intim med ham, og den anden ting er, at du skal være mega stolt af dig selv, fordi du var så god til at mærke efter i maven omkring, hvad du er klar til, og hvad du ikke er klar til.
Du skal hverken føle skyld eller skam, vi har alle stået i en akavet situation som denne, og når alting er nyt og lidt vildt, som fx når man begynder på den seksuelle kontakt mellem sig selv og en anden, så er der nogle grænser, der bliver rykket lidt. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, det er helt normalt, og bare en del af at være menneske <3
Jeg synes, at du er sej, og du kan også se det her som en del af din udvikling - og det er situationer som dem her, der gør, at vi lærer os selv endnu bedre at kende.
Jeg ønsker dig (og ham) alt det bedste!! <3
Knus og kram Kathrine