Jeg har mødt en sød dreng til en fest, og jeg er i tvivl, om jeg skal skrive til ham
Hejsa
Jeg var til fest for nogle dage siden, min første rigtige fest (fordi jeg har gået igennem nogle traumer der har gjort jeg ikke kunne holde til fester)
Jeg mødte den her dreng og vi endte med at sove sammen selvom vi ikke lukkede et øje den nat. Vi lavede absolut intet seksuelt, derudover snakker vi heller ikke sammen udover. Det er blandt andet fordi han ikke rigtig er typen der er så outgoing og sådan noget. Dog tror jeg godt jeg kan lide ham og han virkede virkelig også som om han kunne lide mig… jeg er bare bange for at blive rejected, men jeg vil ham så mega gerne. Burde jeg skrive til ham?

GirlTalks svar
Kære søde dig <3
Tusinde tak for dit brev! Jeg er helt sikker på, at der sidder mange andre med samme tanker som dig <3 Jeg vil prøve at svare på dit brev, så godt jeg kan <3
Hvor er det sejt, at du tog til den fest, især når du fortæller, at du tidligere har haft det svært med den slags på grund af dine oplevelser! <3 Det er en stor sejr, og du kan godt være stolt af dig selv!
Det lyder som en rigtig fin og tryg oplevelse, du havde med den her dreng. Når man mærker, at der var en særlig forbindelse, er det helt naturligt, at tankerne begynder at kredse om, om han måske også har det på samme måde. Og ja – det kan føles vildt sårbart at række ud, fordi man risikerer at blive afvist. Men det er også sådan, man nogle gange finder ud af, om der er noget at bygge videre på! <3
Hvis du mærker, at du gerne vil skrive til ham, så gør det! Det behøver ikke være noget stort eller dramatisk, du kan f.eks. skrive noget simpelt som: “Hej, det var virkelig hyggeligt at snakke med dig til festen – hvordan går det?” På den måde åbner du op for en samtale på en rolig måde, uden at lægge for meget pres på det.
Uanset hvad der sker, er det vigtigt at huske, at det at vise interesse for nogen ikke gør dig svag, tværtimod viser det mod! Hvis han ikke svarer, eller ikke føler det samme, så siger det ikke noget dårligt om dig! Men hvis han gør, så kan det være begyndelsen på noget rigtig fint <3
Jeg ønsker dig held og lykke med det hele! <3 Du er altid mere end velkommen til at skrive ind igen eller tage fat i GirlTalks chatrådgivning, hvis du har brug for at snakke mere om det – eller noget helt andet <3
Kæmpe kram fra Julie