Maja, 12 år
9. oktober 2024
Jeg tænker hele tiden på en dreng, men jeg ved ikke, om han har det på samme måde
Jeg tænker hele tiden på en dreng men jeg ved ikke om han har det på samme måde hvad skal jeg gøre

GirlTalks svar
Kære Maja ❤️
Tusinde tak for dit brev - jeg er sikker på, at der sidder rigtig mange i samme situation som dig!
Det er altid en vild følelse at være forelsket og jeg er sikker på, at de fleste kender til alle de forvirrende tanker og følelser der samtidig kan følge med! Men hvor er det bare vildt dejligt, at der er en dreng som fylder dine tanker ❤️
Det er altid svært at regne ud om personen føler det samme som en selv, og det sikreste svar man kan få er fra personen selv, men det ved vi jo alle, kan være ekstremt grænseoverskridende at spørge om ❤️ Så jeg tænker måske, at du i stedet kan forsøge at få en fornemmelse af hvordan han tænker uden nødvendigvis at skulle spørge ham. Nu ved jeg ikke hvor i kender hinanden fra, eller hvor tit i ser hinanden, men du kunne måske prøve, at give ham mere opmærksomhed end normalt, så han kan ligge mærke til din interesse overfor ham ❤️
Det kunne bare være at skrive lidt mere til ham, at spørge lidt mere ind til ham når i ses eller noget helt tredje, så han måske opdager at du synes han er lidt sød ❤️ Og så kan du måske ud fra hans reaktioner på din øgede interesse overfor ham, mærke eller fornemme hvor han står i det hele?
Selvom det kan virke grænseoverskridende at tage det første skridt, så synes jeg at det er mega modigt og måske har han det på helt samme måde som dig ❤️ Jeg tænker kun, at han kan blive glad for at få lidt ekstra opmærksomhed fra dig! Jeg synes i hvert fald selv, at det er super tiltrækkende når nogen tør tage initiativ og vise sin interesse, så det tænker jeg bestemt ikke han kan klage over når den kommer fra dig!
Jeg hepper på dig, og håber at du kunne bruge mit svar ❤️ Du er altid velkommen til at skrive ind til vores chat, hvis du har brug for at snakke mere om det eller noget andet!
Kram fra Emilie ❤️