Vi havde en leg, hvor vi legede, at vi var kærester, som havde “sex”. Er det mærkeligt? Og hvordan ved jeg, om hun måske også har lyst til at gøre det igen?
Hej. For et par år siden var mig og en veninde meget tætte. Vi havde en leg, hvor vi legede at vi var kærester, som havde “sex”. Altså VI havde ikke sex, men i legen gjorde vi jo. I virkeligheden lå vi oven på hinanden og kyssede på kinderne, og sådan bevægede vores hofter mod hinandens. Det var ret dejligt faktisk. Men nu hvor vi er ældre griner vi ad det og siger “ej hvor var vi mærkelige”. Men inderst inde, syntes jeg det var sygt dejligt, og jeg har helt klart lyst til at gøre det igen… Er det mærkeligt? Og hvordan ved jeg om hun måske også har lyst til at gøre det igen?
Tak!

GirlTalks svar
Kære Lizzie,
tusind tak, fordi skriver her ind til Pigetanker <3 Det er så sejt af dig, at du får sat ord på hvad du tænker, og hvordan du har det - og hvor modigt af dig, at du tager skridtet og sender det herind <3 Jeg vil gøre mit bedste for at skrive et svar, som du kan bruge til noget <3
Det lyder som, om dig og din veninde har et godt og dejligt forhold til hinanden, og det lyder også til, at I har kunne udforske og blive ældre sammen - det er jeg rigtig glad for på dine vegne, det må være skønt <3
Jeg kan godt forstå, at du sidder tilbage med tanken, om det er mærkeligt, at du egentlig godt kunne lide den leg I havde, når hun griner af det og synes, at I var mærkelige. Jeg vil starte med at sige, at der er absolut intet galt med, at du ikke har det som hun har. Og der er absolut intet mærkeligt i, at du synes det var dejligt og gerne vil gøre det igen <3 Det er sejt af dig, at du har mærket efter på den måde og fundet ud af, hvad du finder spændende og dejligt <3
Du nævner selv, at du ikke helt ved, om hun kunne have lyst til at gøre det igen. Jeg bliver lidt nysgerrig på, om du har mod på at snakke med hende om det? Måske fortælle hende, at du egentlig ikke synes det var så mærkeligt og faktisk synes, at det var dejligt og så høre hende, om det faktisk er sådan hun har det med den leg? <3 På den måde, kan I måske også komme til at lære hinanden endnu bedre at kende <3
Jeg håber, at du finder ro til at udforske forholdet til din veninde og at I kan se på hinanden med søde øjne, selv hvis I ikke har samme ønsker <3 Uanset hvad, så er du så sej og værdifuld <3
Du er altid velkommen til at skrive ind igen <3 Du kan både kontakte os i vores chatrådgivning eller her i brevkassen. Vi vil rigtig gerne lytte og give gode råd <3
Kæmpe kram, Mille <3