Lidt bekymret pige, 13 år
27. april 2025
Opdaget i at onanere?
Jeg er lige blevet 13 og er begyndt at onanere fordi jeg hørte nogen piger snakke om det i skolen og tænkte jeg også skulle prøve. Jeg synes det går godt og jeg synes jeg får meget ud af det. Men jeg er ikke ret tit alene for har to søskende og mine forældre er også tit hjemme sådan på skift så tit må jeg jo så gøre det selvom jeg ikke er alene hjemme, det bliver så på wc eller på mit værelse eller i haven eller noget. Det går også men jeg er bare så sygt bange for at min familie skal opdage hvad jeg har lavet. Kan godt være det er noget jeg bilder mig ind men jeg synes jo selv det lyser ud af mig når jeg lige har gjort det selvom jeg tjekker om tøjet sidder ordenlig og jeg ikke blusser for meget osv. når jeg går ind til min familie igen. Og så synes jeg jo de kigger sådan på en bestemt måde på mig og så tænker jeg at jeg er opdaget. Men hvor stor er risikoen? Kan andre enlig se eller lugte eller noget at man har rørt ved sig slev og lige fået orgasme? Eller er det noget jeg bilder mig ind? Jeg ville jo krybe i et musehul af skam hvis de finder ud af hvad jeg gør. Altså selvom jeg jo godt på en måde ved det er naturligt og det ku jeg jo også forstå på de piger jeg hørte snakke om det at det er.

GirlTalks svar
Kære dig
Hvor er det godt, at du har haft gode oplevelser med at onanere indtil videre. Det er virkelig sejt og godt at du og dine veninder snakker om det.
At du sjældent er alene er noget mange oplever, og det kan netop, som du selv siger være svært at finde ud af, hvornår man så skal onanere. Jeg forstår godt, at du så finder på forskellige løsninger, som hvor du skal gøre det henne.
For at besvare dine spørgsmål hurtigt, så nej, man kan hverken se eller lugte når folk lige har onaneret. Det eneste, som du selv også kommer ind på, kan være hvis man har lidt røde kinder eller virker lidt forpustet måske - men det kan man også blive af andre ting, så umiddelbart tror jeg ikke at din familie har opdaget at du gør det.
Det er heldigvis en helt naturlig ting at onanere, men jeg kan godt forstå, at du ikke har lyst til at din familie skal vide det, men hellere vil snakke med dine veninder, når det handler om noget seksuelt som det her. Sådan har jeg det i hvert fald også.
Jeg kender det selv, at være nervøs for om man er opdaget i det, men jeg tror, at det er fordi man selv bliver meget opmærksom på det og så kan man komme til at overtænke, om man larmede eller har røde kinder eller noget - Så kan man selv komme til at se skyldig ud og så tror man at alle ved hvad man lige har lavet, men det gør din familie højst sandsynligt ikke. De kan måske kigge undrende på dig, hvis du ser ud som om du skjuler noget, men jeg tror ikke de ved hvad du laver bag lukkede døre.
Og så længe du ligger et sted i haven, hvor ingen kan se dig, burde der heller ikke være noget at være nervøs for.
Håber det kunne hjælpe - Og igen er det mega sejt at dig og dine veninder er åbne omkring at snakke om det. Bliv ved med det!
Kærlig Hilsen,
Anna