Jeg er helt vild med ham, men jeg er i tvivl om han har det på samme måde..
Hej girltak
Jeg har det sådan ret svært for tiden. Jeg har ikke bare et crush på den her dreng, men jeg er seriøst SÅ forelsket i ham. Det har vitterligt været siden vi startede i skole i 0.klasse, og det er bare blevet vildere og vildere. Jeg synes at det er enormt svært, for nogle gange føler jeg at han også godt kan lide mig, men nogle gange føler jeg det modsatte.
I weekenden var vi til et fodboldstævne, os piger fra klassen. Ham jeg er vild med, og nogle andre drenge fra klassen kom så og så på. De heppede på os og var vildt søde. Jeg scorede mange mål, og de var sådan "aj sygt godt mål!"
Jeg synes bare at det er ret svært, for jeg er jo hel vild med ham, men jeg er i tvivel om han har det på samme måde...plus hver gang jeg ser ham rødmer jeg totalt, og bliver helt genert. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.

GirlTalks svar
Kære dig<3
Tak for dit fine brev, jeg er sikker på, at der sidder flere som kan genkende det du beskriver<3
Det lyder som en svær situation at stå i, men samtidig tænker jeg, at det er noget næsten alle kender til! At have et crush eller være forelsket er både vildt dejligt og skræmmende på samme tid, og specielt når man ikke helt ved om de føler det samme<3
Det lyder også som om, at han måske viser små tegn på interesse, ved fx. at heppe på dig og give dig komplimenter på kampen. Det kunne selvfølgelig være hans måde at vise dig, at han lægger mærke til dig. Men jeg forstår også godt, at det virker forvirrende, når man nogle gange føler, at han også kan lide dig og samtidig kan opleve at få den kolde skulder<3
Din generthed og rødmen er så normalt når man har et crush på nogen! Det kan være svært at skjule, og det er så okay, og jeg tænker måske også, at det er noget han bare synes er sødt<3 Og samtidig er det ofte kun dig selv som tænker over det, og nødvendigvis slet ikke noget andre bemærker<3
Måske du kunne overveje at tage et lille skridt, så du kan blive klogere på om han også synes det samme om dig? Det kunne måske bare være at tale lidt mere med ham, eller spørge mere ind til ham når du lige får chancen. På den måde kan du måske nemmere finde ud af om der er en gensidig interesse<3 Det kunne også være at i kunne begynde at skrive lidt sammen, så det ikke altid skal være i virkeligheden, hvor man måske godt kan være lidt mere nervøs i starten<3
Det kan også være, at han er i tvivl om hvordan du har det, det er ikke altid noget drenge bemærker, selvom det kan føles som det tydeligste i verden for en selv<3 Og at vise ham lidt mere interesse når I snakker eller tage mere initiativ til generelt at snakke, kan måske være med til, at gøre det tydeligere for ham, at du har en interesse i ham<3
Det er helt normalt at være i tvivl og genert! Det vigtigste er, at gøre det der føles rigtigt for dig, og så må du mærke dig lidt frem i forhold til hvordan han reagerer<3
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar til noget!
Jeg hepper på dig, knus Emilie<3