Karina, 16 år
16. maj 2025
Mig og min veninde har begge lige haft sex med den samme
Mig og min veninde har begge lige haft sex men efter det fandt vi ud af at det var med den samme person og jeg slog selvfølgelig op men min veninde er stadig sammen med ham og jeg har lige læst at han er ulovlig men min veninde tror ikke på mig

GirlTalks svar
Kære Karina<3
Tak for dit brev, jeg er sikker på at der sidder andre som kan genkende det du skriver<3
Først og fremmest er det selvfølgelig lidt uheldigt at i begge har ses med den samme på samme tid, det er aldrig sjovt at finde ud af - og det kan blive svært hvis begge parter har følelser involveret<3
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor investeret du ham var i ham, men virkelig sejt at du har trukket dig fra det uanset! Og det lyder da som om, at han ikke er den bedste fyr, hvilket bare gør det endnu vigtigere at du har trukket dig<3 Hvis han er ulovlig og har gjort nogle forkerte ting, så synes jeg du skal række ud til en voksen du stoler på, så du kan få snakket om dette - især hvis du går rundt og er bekymret <3
Hvis de ting du har hørt om ham er rigtige, så lyder han som en man skal holde sig fra. Så jeg tænker du har gjort det helt rigtige ved at fortælle din veninde om det, og så kan du ikke rigtig gøre andet end at stole på, at hun kan finde ud af hvad der er bedst for hende<3 Du kan ikke gøre andet end at fortælle hende det du ved, og at du er bekymret for hende, og så må hun selv vælge hvad hun gør, det kan du jo desværre ikke styre<3
Jeg ved ikke hvordan du har det med at I har været sammen med den samme, men det er helt forståeligt hvis det påvirker dig en smule<3 Nu ved jeg ikke helt hvad situationen har været, men han lyder ikke som en der er værd at samle på - og slet ikke hvis han har brug for at være sammen med jer begge, det fortjener du bedre end!<3
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar til noget<3 Du er altid velkommen til at skrive ind til girltalks chatrådgivning, hvis du har brug for at skrive mere om det eller noget helt andet<3
Knus Emilie<3