Det skulle nok ikke være sket, for vi er jo bare venner, men jeg fortryder jo heller ikke helt vildt, for jeg fik jo noget ud af det
Jeg har en god ven som jeg har kendt rigtig længe. Der har aldrig nogensinde været noget kæresteagtigt mellem os, han er bare en god ven og jeg er dejlig tryg ved ham og han er god at snakke med for man kan jo snakke med ham på en lidt anden måde end med ens veninder. Fx er jeg total spade til matematik og der hjælper han mig meget. Men så her da vi sad og så en serie sad han og kildede og nussede mig som han tit gør, bare på vennemåden jo. Men så begyndte han pludslig at nusse intimt. Jeg burde nok have afvist ham men blev selv lidt tændt så jeg trak lidt ned i mine bukser så han kunne gøre sit job. Da jeg havde fået finger i nok små 10 minutter kom jeg hvad jeg også viste og sagde til ham. Så trak jeg bukserne op og vi så bare serie, jeg gjorde ikke noget for ham. Det skulle nok ikke være sket for vi er jo bare venner men jeg fortryder jo heller ikke helt vildt for jeg fik jo noget ud af det. Vi har ikke snakket om det, det hele er nok lidt akavet for vi er jo bare gode venner. Ved ikke lige hvordan jeg skal håndtere det. Ved heller ikke om vi er blevet tættere venner fordi han har været der hos mig eller vi er gledet længer fra hinanden. Er ret forvirret, hvad gør jeg?

GirlTalks svar
Kære dig <3
Tusind tak for at skrive herind, det er vi meget beæret over <3 Den situation du står i, tror jeg rigtig mange andre kan genkende eller senere vil komme til at stå i, så jeg tænker, at rigtig mange kan få noget ud af, at du har skrevet her ind <3
Hvor jeg glad for, at du har fundet dig en så god ven <3 Dejligt at du er så tryg ved ham og, at han fx kan hjælpe dig med det du har svært ved! Og hvor er jeg glad for, at du har haft lyst til at udforske lidt seksuelt med din ven - det kan godt føles som et stort skridt, men dejligt at det føles okay og naturligt <3
Du skriver, at du nok burde have afvist ham, hvilket gør mig lidt nysgerrig på, hvorfor du tænker det? Nu slynger jeg bare lige lidt tanker ud; men er det fordi du har dårlig samvittighed over at tage det spring? Eller måske fordi du er bange for jeres fremtidige venskab? Jeg sidder og tænker lidt på, at hvis din ven ikke havde lyst til at tage det spring eller havde mod og lyst på at udforske jeres venskab mere, så havde han ikke begyndt at nusse dig på den måde. Giver det mening? <3 Jeg tænker ikke, at det har været en impulshandling fra hans side af, når I har det venskab som I har <3
Hvordan håndterer man sådan en situation bagefter... Ja, det er ret rigtig godt spørgsmål <3 Der findes intet facit for, hvad der er den rigtig måde at håndtere det på, eller om man overhovedet skal gøre noget. Det vigtigste er at lytte til sin mavefornemmelse, som nok fortæller om det ene eller andet føles bedre <3 Måske du bare skal tage fat i ham og være sådan, "det har været lidt akavet siden sidst", og så se hvad han siger <3 Ud fra dit brev så fornemmer jeg, at I kender hinanden rigtig godt, så jeg tænker, at det bare er at springe ud i samtalen <3 Hvad er det værste der kan ske, ved bare at starte med at snakke om det? <3 Jeg ved godt, at det værste nok er, at I så ikke er venner længere, men der skal nok rigtig meget til fornemmer jeg - I var jo begge to bevidste om det I gjorde dengang, og havde lyst, så måske det ikke bliver så slemt alligevel <3
Du virker så sød og betænksom, at jeg tænker, at du vil gerne meget for at jeres venskab bliver ved, men husk at gøre hvad der er rigtig for dig og ikke for ham <3 Så mærk efter i maven og husk dig selv <3
Jeg hepper på, at I finder ud af det sammen, og at det bliver godt for dig <3
Hvis du har brug for os igen, så er du altid velkommen til at skrive ind igen <3 Vi står klar til at skrive om alt mellem himmel og jord. Du kan både kontakte os i vores chatrådgivning eller her i brevkassen <3
Kæmpe kram, Mille <3