En dreng, 13 år
5. april 2025
Min kæreste har lige slået op med mig, jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, alle gør grin med mig
Min kærste har lige slået op med mig jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Alle laver sjov med mig.

GirlTalks svar
Kære dig,
Hvor det sejt af dig at skrive herind, det er vi så beæret over <3 Alle går igennem hjertesorger i løbet af deres liv, så jeg tænker helt sikkert, at mange kan få noget ud af, at du har skrevet herind, sejt! <3 Jeg vil gøre mit allerbedste for, at du kan bruge mit svar til noget <3
Som det første så vil jeg virkelig gerne sige, hvor mega ked af det jeg er over, at du oplever, at alle laver sjov med dig - det fortjener du virkelig virkelig ikke <3 Ingen fortjener at nogle griner ad dem, især ikke når de i forvejen går igennem en svær tid <3 Og hvor er jeg ked af, at høre at din kæreste har slået op med dig <3 Jeg ville ønske, at jeg kunne give dig et kæmpe kram <3 Du er så værdifuld og god nok som du er, uanset om du har en kæreste eller ej - en kæreste vil aldrig ændre på, hvor helt vildt værdifuld du er <3
Det lyder som om du har været glad for din kæreste - og hvor er jeg glad for, at du har oplevet den glæde og lykke der oftest er forbundet med at have en kæreste - det må have været specielt og skønt <3
Jeg tænker lidt på, om du måske har nogle omkring dig, som du kan gå til? Måske dine forældre, en søskende, en veninde eller lignende, som kan være en støtte mens du finder ud af at navigere rundt i hjertesorgen? <3 Måske de bare skal være der med en krammer en gang i mellem <3
Jeg håber, at der kommer ro omkring dig, så du kan få lov til at være dig selv <3
Du er altid velkommen til at skrive ind igen, hvis du får brug for os <3 Du kan både kontakte os i vores chatrådgivning eller her i brevkassen. Vi vil rigtig gerne lytte og give råd <3
Kæmpe kram, Mille <3