E<3, 14 år
23. juni 2025
Er det mig, som er problemet, eller er det bare de drenge, jeg har været sammen med, som er utrolig seksuelle?
Føler jeg sælger min krop. Den eneste måde jeg har haft fået min ene xkærste gad nærmest kun at snave og det ene sexuelle efter det andet, selvom jeg prøvde at sige nej så tiggede han. Min seneste eks kom jeg sammen med til en fest hvor vi snavede og dryhumpede. et par dage efter blev vi kærster. da jeg ikke lavede noget sexuelt med ham efter 2 måneder slog han op og fandt en ny samme dag. Ved ikke om det var derfor men det føles det iværtfald som. har så fåret en ny kærste og hun er fantastisk, og jeg føler ikke at jeg behøves at bruge min krop for at beholde hende. Er det mig som er problemet eller er det bare de drenge jeg har været sammen med som er utrolig sexuelle??☺

GirlTalks svar
Kære E<33
Tusinde tak fordi du skriver ind til GirlTalk - det er vi simpelthen så glade for og taknemlige for at måtte få lov, at prøve at hjælpe dig med din undren!
Du skriver, at du opfatter det som om, at de forrige kærester, du har været sammen med, kun ville være kærester med dig for det seksuelle, og at du undrer dig over om du er problemet.
Først og fremmest så er du i den grad ikke problemet! Jeg tror måske, at jeres opfattelser af, hvad jeres forhold skulle være baseret på, kan have været forskellige. Det lyder umiddelbart på mig, som om du gerne vil have en kæreste, hvor det handler om mere end bare det seksuelle - og det forstår jeg virkelig godt! Måske har drengenes udgangspunkt desværre været det modsatte..
Men hvor lyder det altså skønt, at du endelig har fundet en kæreste, som du synes er fantastisk, og hvor du ikke føler, at du skal stå til ansvar seksuelt overfor hende! Det er jeg rigtig glad for at høre<3
Så for at vende tilbage til dit egentlige spørgsmål, så nej, du er på ingen måde problemet. Du har bare villet andre ting end kun det seksuelle med dine forrige kærester - og det har de åbenbart ikke. For dem lyder det mest som om, at det seksuelle var det vigtigste.
Derfor er det også SÅ godt, at du nu i dag har en kæreste, hvor du ikke føler disse forventninger, for at beholde hende. Det er rigtig vigtigt at kunne føle sig tryg i et forhold - og gør man ikke det, så kan det blive rigtig svært at være i. Så jeg er meget glad for at høre, at du endelig har fundet den rette for dig, som har de samme forventninger til jeres forhold og som ikke kun går op i det seksuelle. Det lyder virkelig, som om hun kan lide dig for din personlighed, og den du er - det er det allervigtigste!
Jeg håber det gav mening, og at du fik svar på dit spørgsmål og din undren! Ellers er du altid velkommen til at skrive til os igen<33
Knus fra Emma<3