Bella, 10 år
23. juni 2025
En sød dreng er begyndt med at rive - hvad synes I, jeg skal sige til ham, så han stopper?
Der er en dreng på min skole som jeg godt kan lide han er meget sød men nogle gange kan han begynde med at rive hvad synes i jeg skal sige til ham så han stopper girlTalk💕

GirlTalks svar
Kære Bella<3
Tusind tak for dit brev, jeg er sikker på, at der sidder andre som kan genkende noget af det du beskriver<3
Først og fremmest er det da mega dejligt, at du har fundet en dreng som er lidt sød! Jeg tænker måske også at han synes det samme om dig, det er i hvert fald lidt klassisk drenge at vise deres interesse ved at drille eller gøre andre dumme ting<3
Jeg synes helt sikkert sagtens, at du helt simpelt bare kan sige til ham, at han skal stoppe med at rive dig. Det er helt okay at sige til ham, at du altså ikke gider når han river dig<3 Og hvis det måske virker lidt svært, kunne du også starte med, når han gør det, at spørge ham hvorfor han gør det?
Det lyder i hvert fald ikke som noget der er rart, og derfor er det altid okay at sætte grænser og sige fra<3 Jeg tror dsv bare ofte at drenge ikke tænker så langt med deres drilleri, og han mener helt sikkert heller ikke noget ondt med det - men han er nødt til at få at vide, at det ikke hjælper ham at gøre noget der gør ondt på dig, for at få din opmærksomhed<3
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar til noget - og uanset hvad, må du altid gerne skrive ind til GirlTalks chatrådgivning om det eller noget helt andet<3
Knus Emilie<3