Jeg føler, at jeg er meget forkert, fordi jeg er så meget højere end de andre piger
Hej
Jeg føler at jeg er meget forkert fordi jeg er så meget højere en de andre piger og de fleste af drengene i min klasse og derfor følger jeg mig meget forkert.
Mine forældre sige altid at jeg er god nok som jeg er men jeg synes stadig selv jeg er forkert
Hvad synes jeg skal gøre?🩷

GirlTalks svar
Kære dig<3
Tusind tak for dit fine brev, jeg er sikker på at der sidder mange som kan genkende det du beskriver<3
For det første vil jeg sige, at du er præcis som du skal være! Man vil nok altid skulle kæmpe en smule med at sammenligne sig selv med andre, og det er helt normalt, men det skal selvfølgelig ikke tage overhånd<3
Jeg vil sige, at du nok også er i en alder, hvor der bare sker helt vildt meget med ens krop, så at du er højere end de andre lige nu, kan allerede ændre sig igen om meget kort tid<3 Så det tænker jeg virkelig ikke du skal være bekymret over eller ked af, for det er jo bare mega forskelligt hvornår og hvor hurtigt folk udvikler sig - og det skal nok kunne nå at ændre sig mange gange!<3
Så selvom det ikke er særlig nice lige nu, så tænker jeg bare du må prøve at hvile i, at du er perfekt som du er, og at din og de andres højder ikke er endegyldigt<3
En lille øvelse som er god at lave med sig selv er, at skrive eller sige et kompliment til dig sig selv hver dag, så man kan arbejde på at hvile og tro mere på sig selv - det er nok noget man skal kæmpe med hele livet, og alle kæmper med noget, det vigtigste er at være kærlig og god overfor sig selv<3
Jeg håber at du kunne bruge mit svar til noget. Husk du er værdigfuld og perfekt som du er<3
Du er altid velkommen til at skrive ind til GirlTalks rådgivning, hvis du vil skrive mere om dette eller noget helt andet<3
Knus Emilie<3