Jeg har et celebrity crush, og jeg er helt obsessed, men er det underligt?
Hej GirlTalk. Jeg har et celebrity crush på en meget kendt sanger. Jeg ser hele tiden interviews med hende og hører hendes musik, jeg har mange hundrede billeder gemt på min pinterest af hende, og onanerer nogle gange til dem. Skal også til koncert med hende snart, og jeg elsker hende virkelig meget. Det er ikke fordi, det påvirker mig på en dårlig måde, at jeg har den her obsession, men er det underligt, og er jeg bare helt skør?

GirlTalks svar
Kære dig,
Tusind tak fordi du skriver herind til os, det er vi super glade for! Og hvor er det sejt af dig at gøre! <3
Som det første, så lyder det dejligt for dig, at du har fundet noget, du kan være glad for - der kan være mange følelser forbundet med at være glad for en celebrity, og derfor så skal du bare gør det på din egen måde <3
Det er så super normalt, at man har et celebrity crush, og der findes mange forskellige grader af, hvor obsessed man kan være <3 Så nej du er ikke mærkelig eller helt skør <3 Det lyder til, at det for dig er en god ting at have dette crush <3
Det eneste du måske skal være opmærksom på er, hvis du bliver afhængig af at "opleve" hende på den ene eller anden måde hele tiden. Der kan det måske være et punkt, hvor det kan blive dårligt for dig, for så kan det være, at det styrer dit liv lidt mere end du tror <3 Blot lidt til lige at huske på, så du passer på dig selv <3
Du er altid velkommen til at skrive ind igen, hvis du får brug for os <3 Du kan både kontakte os i vores chatrådgivning eller her i brevkassen. Vi vil rigtig gerne lytte og give råd <3
Kæmpe kram, Mille <3