Bidi, 13 år
17. september 2024
Når de så får venner, glemmer de mig
Jeg hjælper altid dem der ikke har venner, og når de så for venner glemmer de mig.

GirlTalks svar
Kære Bidi
Tusind tak for dit brev og for at dele dine tanker med mig ❤️
Jeg kan godt forstå, at det er hårdt at føle, at du bliver glemt, når dine venner får nye venner. Det er helt normalt at føle sådan, men jeg vil gerne sige, at du er virkelig værdifuld, og det du gør for andre betyder meget.
Ud fra det som du skriver, kan jeg mærke, at du er en rigtig god ven, og det er en styrke at du hjælper dem, der har brug for det. Nogle gange kan folk blive så optaget af nye venner, at de glemmer at tage sig tid til dem, der altid har været der. Men det ændrer ikke på, hvor vigtig du er.
Husk, at du fortjener at have venner, der værdsætter dig for den, du er. Du skal ikke føle, at du er mindre værd, fordi andre måske ikke altid husker dig. Du er en unik og skøn person, og der vil altid være folk, der værdsætter dig - også selvom det ikke altid føles sådan ❤️
Hvis du har brug for at snakke om, hvordan du kan finde nye venner, der værdsætter dig og kan se, hvor fantastisk du er, eller hvis du har lyst til at snakke om, hvordan du kan passe bedst muligt på dig selv, så er du mere end velkommen til at skrive ind til vores rådgivning, som har åben hver aften. Der sidder andre unge, som helt sikkert kan give dig nogle gode råd, men som også bare sidder klar til at lytte og være der for sig. Du er mere end velkommen hos os, Bidi!
Husk, du er vigtig og værdifuld ❤️ Jeg sender dig et kæmpe knus.
Mange kærlige hilsner fra Katrine