Han virker irriteret, når jeg siger, at der ikke skal ske mere end et kys
Jeg ses lidt med en dreng og han er meget touchy og vil meget godt kysse og mere men jec syntes det alt for hurtigt da vi kun har mødes 3 gsnge og 2 af gangene har bqre lige været hurtigt, han virker irreteret når jeg siger at der ik skal ske mere end et kys. Han svare mig også kun nogle gange, og nogle gange mega tøre snaps og beskeder og abdre gange vil han mig mega godt
Jeg forstår det seriøst ik, er bange for han bare leger med mig eller om det bar er sdåan han er? Fordi lige nu søger jeg ikke selv en kæreste men ville godt ha nogeg kørende med en og det ved han godg men for det adligevel dårligt ved tanken om han bar prøver og komme i bukserne på mig?

GirlTalks svar
Kære Andrea ❤️
Tusind tak for dit brev og tak fordi du deler dine tanker med os i Pigetanker 🩷 Jeg er sikker på, at der er mange piger, der står i samme situation som dig. Så tak for dit brev!
Det første jeg kommer til at tænke på, når jeg læser dit brev, er, at du skal rose dig selv for at sætte grænser. Du skriver, at du fortæller ham, at du ikke har lyst til at der skal ske mere mellem jer, selvom han virker irriteret over det. Det kan både være svært at mærke efter, hvor ens egen grænse går, men også at reagere, når man kan mærke, at ens grænse er nået. Det kan også være svært at sætte grænser, da andre mennesker kan reagerer forskelligt på når man sætter grænser. Derfor synes jeg, at du skal klappe dig selv på skuldren - det kræver øvelse! Husk på, at det ikke er din skyld, hvis han bliver irriteret, når du sætter grænser. Det er nemlig helt op til dig, hvad du har lyst til ❤️
Du skriver også, nogle gange er han ikke god til at svare dig, og du tvivler på, om han bare leger med dig eller vil i bukserne på dig. Husk også her at mærke efter, hvad du egentlig har lyst til. Det kan være rigtig sjovt og dejligt at have en flirt, men jeg synes selv, at det er bedst, når det er i en relation hvor man føler sig tryg og glad. Når man har en flirt eller en kæreste, kan der være alle mulige følelser på spil, både positive og negative. Men det er vigtig at huske på, at det ikke behøver at være for en hver pris. Du kunne overveje at spørge ham indtil, hvorfor han nogle gange giver udtryk for at ville dig - og andre gange ikke? Hvis du går og tvivler på hans intentioner, kan det være rart at spørge ind til det, så du ved, hvor han står.
Hvis jeg skulle give dig et råd, ville det være, at holde fast i dine grænser, og fortsæt med at være tydelig overfor ham, om hvad du vil. Husk på, at du er værdifuld og god nok - selvom man nogle gange kan føle, at andre tænker noget andet, hvis vi ikke lever op til deres forventinger. ❤️
Jeg håber, at du kan bruge mit svar til noget. Har du brug for at snakke det igennem, få flere råd eller vil snakke om noget andet, er du velkommen til at skrive til vores chatrådgivning hos Girltalk.
Kæmpe krammer
Lærke