Michala, 15 år
26. juli 2024
Det er lidt et turn-off med de beskidte fingre, selvom jeg elsker at blive rørt af ham
Jeg har en sød kæreste. Jeg er begyndt at få finger af ham og det går godt. I starten førte jeg hans hånd til jeg kom men nu kan han næsten selv give mig orgasme. Problemet er hans fingre. Han er meget aktiv med hans fingre så de er næsten altid sorte. Hans forældre har et gartneri og han er flink til og hjælpe til. Og så har han en gammel knallert han går og roder med. Jeg kan godt lide han er aktiv, mange af de andre drenge sidder jo altid ved computern og spiller FIFA osv. Og jeg synes det er sødt han hjælper hans forældre. Men jeg er også meget øm over min skede og vil helst ikke have beskidte ting derop, ved ikke om jeg er sart. Og hans fingre er virkelig sorte! Hvis jeg føler jeg snart skal have finger får jeg ham nogen gange lige med ud og vaske fingre. Uden de bliver ret meget mindre sorte af det. Og jeg vil jo ikke såre ham. Det er lidt et turn-off med de sorte fingre selv om jeg elsker at få få finger af ham og kommer dejligt. Kan jeg gøre et eller andet?

GirlTalks svar
Kære Michala
Tusind tak for dit brev ❤️ Hvor er det dejligt, at du har fået så  sød en kæreste og at det går så godt, som  du beskriver ❤️ Jeg synes på ingen måde, at du er sart for at synes det er et turn-off, at din kæreste har sorte fingre, når I er intime - jeg ville have det på præcis samme måde.
Jeg tænker, at det kunne være en ide, hvis I tager en samtale om det, hvor du kærligt sætter ord på, hvordan du har det med, at han har så sorte og beskidte fingre ❤️ Jeg tænker umiddelbart, at det er svært for ham helt at undgå at have sorte fingre, nu når han går og roder med jord og knallert, da det kan være rigtig svært at få olie og snavs af fingrene. Dog tænker jeg at du kan foreslå ham at købe "håndrens", som er en form for sæbe som er lavet specielt til håndværkere. I den er nemlig nogle korn, så skidtet nemmere kommer af, så måske det kunne være et forslag? Hvis det er skidtet under neglene, så kunne du jo også selv prøve at købe ham et fint neglesæt, så han nemt kan tage skidtet væk?
Hvis du synes, at det er svært at vide, hvad du skal sige, så tænker jeg bare, at det vigtigste er at prøve på ikke at få ham til at føle, at han har gjort noget forkert, men i stedet at du virkelig elsker, når han rører ved dig, og det vil du bare gerne kunne nyde til fulde og uden bekymringer. Og måske du så kunne forklare ham kærligt, at du eksempelvis tænker meget over din hygiejne, når I er sammen, fordi du er bange for at skidtet måske kan påvirke dit underliv. Så længe du er kærlig, rolig og omsorgsfuld, så er jeg sikker på, at det nok skal gå godt ❤️
Og hvis du har brug for nogle gode råd til at tage sådan en snak, så kan du altid skrive ind til vores rådgivning, hvor vi sidder klar hver aften til at skrive om emner som dit, men også alt andet, som man lige har brug for at vende. Jeg håber du kan bruge mit svar til noget!
Knus og kram, Clara ❤️