Isabel, 14 år
26. juli 2024
Er det attraktivt, at man har sådan et tydeligt venusbjerg, eller er det no go?
Jeg har sådan en "bule" forneden, altså nede ved revnen. Jeg har så googlet og fundet ud af det hedder venusbjerg. Det kan åbenbart være sådan meget fremtrædene. Det er det ihvertfald hos mig! Det ses selfølgelig tydeligt når jeg er nøgen men også når jeg har bikini eller stramme underbukser på eller fx leggings. Det ligner næsten jeg har noget dernede! Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke om det? Er det attaktivt for drenge (og måske piger) at man har sådan tydeligt venusbjerg eller er det no go?

GirlTalks svar
Kære Isabel,
Tak for dit brev - jeg kan sagtens forstå, at der opstår nogle spørgsmål, når man opdager en "bule" forneden!
Som du selv skriver, så er det højest sandsynligt dit venusbjerg, som du beskriver. Venusbjerget ser forskelligt ud på alle piger! Nogle piger har et større venusbjerg, mens andre har et mindre og begge dele er helt naturligt. Som du beskriver, så synes du, at dit venusbjerg er stort og meget synligt, hvilket jeg helt bestemt ikke mener du skal spekulere på! Du er lige præcis, som du skal være ❤️
Det er naturligt, at man kan stirre sig blind på sine egne usikkerheder og gøre det til en meget større ting end det egentlig er. Jeg er sikker på, at det kun er dig selv, som ligger mærke til dit venusbjerg, og at andre slet ikke ser det samme som du ser! Du kan jo måske prøve at spørge dig selv, hvor meget du tænker over, hvordan dine veninders venusbjerg ser ud? Jeg er sikker på, at hvis du svarer helt ærligt, så kan du faktisk ikke komme på særlig mange gange, hvor du har lagt mærke til det hos dine veninder, så du skal heller ikke bekymre dig om, at de har lagt mærke til det ved dig ❤️
I forhold til dit spørgsmål omkring om det er attraktivt for drenge og piger, så er det en hel individuel ting, som kan være svært for mig at svare på. Dog vil jeg sige, at personen der kommer til at synes, at du er lidt sødere og dejligere end alle de andre, vil synes HELE dig er attraktiv - og så har det ikke en betydning om man har et lille eller stort venusbjerg! Så hav ro i maven og tro på, at du er dejlig lige som du er!
Jeg håber at du kunne bruge mit svar og husk på, at du er lige som du skal være! ❤️ Du er altid velkommen til at skrive ind til Pigetanker igen, eller gøre brug af GirlTalks sms- eller chatrådgivning <3
Store GirlTalk-kram fra Sara ❤️