Men er der virkelig noget om det, at drenge bliver som børn igen sammen med et par bryster
Min kæreste kan rigtig godt lide at ligge lisså stille og sutte på mine bryster når jeg har bar overkrop. Så sent som her i weekenden lå han sygt længe og suttede løs. Så kom jeg i tanke om at jeg vist engang læste på nettet (kan ikke huske hvor) at når drenge/mænd godt kan lide at sutte på bryster så er det fordi de længes efter den der sorgløse tid hvor de ammede deres mødre. Okay, det lyder jo ikke speceilt sexy men virkningen for mig er jo heldigvis den samme, tihi! Men er der virkelig noget om det at drenge bliver som børn igen sammen med et par bryster og at de så bare må sutte som dengang i babytiden? Det lyder funny men også lidt odd og kinky. Ved I noget om det?

GirlTalks svar
Kære dig,
Tusind tak fordi du skriver ind til vores brevkasse <3 Det er super sejt af dig, at du har lyst til at dele dine tanker, oplevelser og overvejelser med os - det er ikke alle der har mod på at dele ud om deres liv <3
Jeg vil gerne lige nævne, hvor helt vildt dejligt det lyder for dig, at du har fået en kæreste som du har lyst til, og er tryg ved, at være intim og nøgen overfor - det fortjener du <3
Jeg bliver lidt nysgerrig på, om du har spurgt din kæreste, hvad der får ham til at ligge sig hos dig på den måde? Det virker som om, at du har fuld forståelse for ham og hans lyster - og at du måske også selv nyder dem - så jeg tænker, at det kunne være en rigtig fin samtale for jer at have <3
Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke kender super meget om emnet eller tankegangen bag, men jeg tænker, at der kan ligge en masse til grund <3 Jeg kan godt forstå din nysgerrighed omkring emnet <3 Måske noget af det jeg nævner kan give mening for dig, og som kan bruges som en lille afklaring på nysgerrigheden <3
Som det første så, tænker jeg, at der nok er noget trygt og rart i det for din kæreste - som du måske kan have ret i, kan stamme lidt fra amme-tiden hos ens mor, hvor det var trygt og rart <3 Måske det også kan være hans måde at føle sig tættere på dig <3 Der er en helt masse muligheder, men ingen endelig forklaring <3 Men måske din kæreste selv har en ide til hvor det kommer fra? <3
Jeg håber, at du har kunne bruge mit svar til noget - uanset hvad end det må være til. Og så håber jeg, at dig og din kæreste bliver ved med det der føles godt - det lyder som om I har det godt sammen <3
Hvis du får brug for os igen, så sidder vi altid klar til at svare på alt mellem himmel og jord, både i vores chatrådgivning og selvfølgelig også her i Pigetanker <3
Kæmpe knus, Mille <3