Det gjorde mig mega glad, fordi jeg er ikke lige drengenes største crush, men nu begynder jeg lidt at mistænke, at de bare lyver for at gøre grin af mig
Hey girl talk
Så i dag i skolen så skulle jeg arbejde sammen med to drenge fra min klasse fordi læren valgte det og da vi blev færdige hvilket var overraskende hurtigt så begyndte vi at snakke om ALT MULIGT og lige pludselig så kom vi lidt over på vores crushes og hvem der kunne lide hvem af pigerne siden at pigerne hved alt om alle i min klasse men altså selfølgelig sagde jeg ikke noget fordi det ville være lidt backstabber agtigt men det er ikke vigtigt. Det som jeg ville sige er at siden jeg ikke ville sige noget så begyndte de at snakke om hvem der kunne lide hvem af drengene og så sagde de at de troede at min ex godt kunne lide mig fordi at vær gang jeg gik ind i klassen eller forbi ham så kunne man åben bart bare se det på hans ansigt. De sagde også at sidst da vi var kærester så havede han snakket om mig meget og blev ved at at spørge om om han skulle spørge om jeg gerne ville være k fordi det var ham der spurgte. De sagde også at da mig og de 2 drenge og min ex og en a mine veninder var på stranden i sommers så var der ikke nogen andre mennesker fordi det var om aften så defor lagede vi flaske hilsen peger på og de sagde at de syndes at det lignede at han virkelig prøvede at få flasken til at ramme mig og altså det gjorde mig mega glad fordi jeg er ikke lige drengenes største crush (af hvad jeg hved) men nu begynder jeg lidt at mistænke at de bare lyver for at gøre grin af mig men altså de virkede meget seriøse sååå måske taler de sandt. Det tror jeg iværtfald
Hejjj

GirlTalks svar
Kære M
Tak fordi du har valgt at række ud og dele dine tanker herinde til vores brevkasse<3 Her i brevkassen, Pigetanker, og hos Girltalk kan man skrive om alt, og det er modigt af dig, at dele ud af dine oplevelser i skolen, da andre piger også kan stå i samme situation og ikke helt vide hvordan man skal handle på andres meninger. Jeg vil gøre mit bedste for at finde det svar du ønsker, og gøre tingene lidt lettere at være i.
Det kan nogle gange være svært at tage alt den information ind, som ens klassekammerater siger, og det er helt forståeligt, hvis det har skabt lidt forvirring hos dig og især når det gælder ens crushes. Jeg kan mærke, at du virkelig tænker over tingene, og det er en kæmpe styrke at have. Jeg håber jeg kan hjælpe dig med at finde et svar du ønsker, eller få dig på rette spor.
Jeg vil først og fremmeste sige, at det lyder til at dine klassekammerater siger nogle søde ting, om dig og din ex, selvom det måske godt kan lyde anerledes, fordi de siger det. Du kan eventuelt tage de gode indtryk med dig, som du selv beskriver, som de har sagt, f.eks. at de siger, at det er tydeligt at se på ham, at han godt kan lide dig, når du enten kommer ind i klassen eller du går forbi ham. Det tænker jeg måske er dejligt at få at vide? Det samme med, at han talte meget om dig, da i var kæreste sidste gang. Og igen da han forsøger i, flaske halsen peger på, at gøre så den peger på dig. Jeg synes i hvert fald, at det lyder til at han er lidt lun på dig, men det kan jeg selvfølgelig ikke sige med sikkerhed. Jeg forstår derfor også godt, at det kan være svært at tyde, når det kommer fra nogle andre, end ham.
Som du selv skriver til sidst, så tror jeg bestemt at du skal lytte til din egen mavefornemmelse, og tro at det du mener er sandt. Det er sådan en fin erkendelse, at du står ved, det du selv tror på, det er meget værdifuldt<3 Derfor anbefaler jeg kun at du forsætter med at holde fast i din mavefornemmelse, og at hvis lysten til at udforske det mere, så gør det i dit helt eget tempo.
Jeg håber, mit svar kunne være til nytte for dig. Hvis du har brug for at drøfte det nærmere, og flere råd eller tale om noget andet, er du altid velkommen til at skrive ind til vores chatrådgivning hos Girltalk.
Stort kram og tanker til dig,
Hannah-Rosa <3