CLUB MATAS STØTTER TRIVSLEN

CLUB MATAS STØTTER TRIVSLEN

Gennem årene har Matas' kunder samlet flere hundrede tusinde kroner ind til arbejdet med at hjælpe piger, der har det svært. 

Matas støtter GirlTalk med kundeindsamling

 

2023 var tredje gang, at kunder kunne vælge at støtte GirlTalk gennem Club Matas, ved at donere deres point.

 

Se kampagnen for 2023 indsamlingen på Matas' Instagram her.

 

Udover indsamlinger har Matas også produceret en video-brevkasse for forældre i samarbejde med GirlTalk, ligesom de hvert år har støttet med at donere produkter til vores frivillige i julegave.

Strategisk match

 

Matas og GirlTalk udgør et stærkt strategisk match af flere årsager, der hovedsageligt stammer fra den overlappende målgruppe af piger og unge kvinder i Danmark. 

 

Begge parter henvender sig til- og har indsigt i unge kvinders liv og tendenser i dag, og har fælles interesse i at fremme selvværd, positive kropsbilleder, selvomsorg og mental trivsel blandt piger og unge kvinder i Danmark. 

 

Indsamling styrker GirlTalks økonomiske fundament, og kan give kunderne ekstra motivation til at støtte sagen, idet deres point gør en forskel. Samarbejdet giver adgang til et bredere publikum og skaber øget opmærksomhed og engagement - både omkring missionen, og ikke mindst begge parters organisation og brand.

 

Matas' store medarbejderstab af unge kvinder gør samarbejdet endnu mere relevant, da indsatsen bl.a. kan medvirke til mere stolthel og trivsel på arbejdspladsen, samt tiltrækning af relevante og dygtige medarbejdere.

Jo større eksponering man har, jo større ansvar har man. I Matas har vi et ansvar for at facilitere en debat om unges selvværd og i særdeleshed med den udvikling vi ser vores samfund, og her kan jeg ikke forestille mig at samarbejde med en bedre ekspert end GirlTalk
- Rikke Hyldsberg Søgaard, Head of Marketing, Brand and Content, Matas A/S

 

Læs mere om vores andre virksomhedssamarbejder her.