Om rammerne for stillingen samt ansøgningsprocessen 

Ansættelse: Stillingen er på 37 timer om ugen og arbejdspladsen er på Frederiksberg.

Ansøgningsfrist: 16. juni 2025. Ansøgningen sendes til job@girltalk.dk.
Mærk stillingen: “Senior fundraiser”.

Tiltrædelse: 11. august 2025.

Samtaler: Første samtale afholdes d. 23. juni 2025, og eventuel 2. samtale d. 25. juni 2025. Samtalerne vil foregå på GirlTalks kontor på Frederiksberg.

 

Spørgsmål?

Har du spørgsmål vedrørende GirlTalks strategi og organisation, kan du kontakte GirlTalks direktør Anna Bjerre på tlf. 22 52 52 58. Send gerne en sms eller mail til anna@girltalk.dk for at aftale tidspunkt.

Ekstern fundraisingkonsulent Christian Sophus Ehlers assisterer ved denne rekruttering og kan kontaktes på 26 71 78 84 eller hej@ChristianSophus.dk.

Vi opfordrer alle kvalificerede, uanset køn, seksuel orientering, etnisk baggrund, alder, religion og handicap, til at søge stillingen.

Du kan downloade jobopslaget som PDF her

Vil du være med til at løfte og udvikle GirlTalks private fundraising til næste niveau?


Har du erfaring med kampagner, marketing og fundraising – og brænder du for at engagere og aktivere målgrupper med stærkt indhold og kommunikation? Så er det måske dig, vi søger som senior fundraiser i GirlTalk.

 

Om stillingen

Som senior fundraiser bliver du vores primære kapacitet på privatfundraising – et område vi har store ambitioner for og ønsker at skalere markant de kommende år. Du kommer til at spille en central rolle i at udvikle, drive og integrere fundraising som en naturlig og strategisk del af GirlTalks arbejde og organisation. Du bliver dermed den primære vidensperson i relation til fundraising.

Du bliver del af et kompetent og ambitiøst kommunikations- og kampagneteam, og du vil i tæt samarbejde med kollegerne få ansvar for at skabe kampagner og indhold, der konverterer, engagerer og bygger relationer med vores målgrupper.

 

Dine primære arbejdsopgaver

  • Udvikle og eksekvere fundraisingkampagner fra idé til implementering – både digitale og fysiske
  • Udvikle og producere engagerende indhold til vores fundraisingaktiviteter med blik for målgrupper og platforme
  • Arbejde datadrevet og med blik for optimering af vores fundraisingindsats på tværs af kanaler
  • Udvikle og implementere donor-journeys og marketing automation
  • Styrke vores leadgenerering og produktudvikling inden for fundraising
  • Tage ansvar for og udvikle de tekniske løsninger bag fundraising (i dag bruger vi Donorfy, Mailchimp og OnlineFundraising) – og bidrage til at finde bedre og mere smidige systemer, som kan styrke vores indsigt og relationer til målgrupperne
  • Følge med i og afprøve nye fundraisingværktøjer og -trends
  • Bidrage til samarbejdet med vores erhvervsfundraiser, når det er relevant.

 

Din profil

Vi forestiller os, at du har solid erfaring med fundraising, gerne fra en NGO, medlemsorganisation eller anden indsamlingsorganisation. Du arbejder kreativt og analytisk og har blik for, hvordan indhold, data og brugerrejser hænger sammen og kan løfte både konvertering og relation. Du tænker i kampagner, kender værdien af et godt nyhedsbrev eller donor-nurturing-flow, et stærkt call-to-action – og du har lyst til at være en del af en organisation i vækst, hvor vi både eksperimenterer, udvikler og eksekverer.

 

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har erfaring med at udvikle og drive fundraisingkampagner – gerne med dokumenterbare resultater. Du har god forretningsforståelse og er kommerciel i din tilgang
  • Har forståelse for og gerne erfaring med tekniske fundraisingværktøjer og CRM-systemer
  • Er stærk på indhold og kan formidle skarpt og målgruppeorienteret
  • Har lyst til at tage ejerskab og ansvar – og til at finde løsninger på det, du og vi endnu ikke har prøvet
  • Er analytisk og måler på, hvad der giver mening og træffer datadrevne beslutninger
  • Arbejder strategisk og udviklingsfokuseret og opstiller og følger KPI’er
  • Trives i en organisation, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok.

Du har en relevant uddannelse. Din specifikke uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste for os. Det er derimod dit ønske, drive og indstilling til at være med til at gøre en forskel for at afhjælpe og forebygge mistrivsel blandt piger og unge kvinder gennem indsamling.

 

Vi tilbyder

Et meningsfuldt arbejde i en organisation med vokseværk, høje ambitioner og en stærk mission. Du bliver en del af et team, hvor faglighed, samarbejde og engagement er i højsædet – og hvor vi har det sjovt, mens vi arbejder for en vigtig sag.

 

Om GirlTalk

GirlTalk er en nonprofitorganisation, der arbejder for at forbedre pigers og unge kvinders vilkår i Danmark. Dette gør vi gennem rådgivning, undervisning, kampagner og public relations-aktiviteter. Vi er en organisation, der er drevet af passion og vilje til at gøre en forskel, og vores frivillige spiller en central rolle i vores arbejde. Vi har i dag 35 ansatte og omkring 450 frivillige, der alle bidrager til vores fælles mission.